Teljesen megújul a 87 éves játékmárka – ItthonOtthonVan.hu

ItthonOtthonVan.hu

Ma 2022. november 29., kedd, Taksony napja van.

Programsoroló

Rovatok

Régiók

Teljesen megújul a 87 éves játékmárka

Fentarthatóbb csomagolást, új logót és küldetést jelentett be a schleich®

Megjelent: Itthon Otthon van, 2022. július
Minden egy schleich®-figurával kezdődik, egy határok nélküli történettel, amelyet korábban soha nem meséltek el, és amely soha nem ér véget. Egy történet, amit csak a gyerekek tudnak kitalálni: tündérek játszanak a sárban, elefántok tudnak repülni, cápák és tehenek a legjobb barátok. 2022 júliusától a schleich® a „where stories begin” (ahol történetek születnek) új küldetését foglalja magában, amely 87 éve örvendezteti meg a gyerekeket autentikus karaktereivel. Idén nyáron a schleich® új logóval, friss megjelenéssel és új weboldallal, valamint újratervezett, fenntarthatóbb csomagolással lepi meg fiatal és felnőtt rajongóit egyaránt.

A reklámkampány középpontjában fantáziadús „miért” kérdések állnak, amelyek a csodálkozás szellemét ébresztik: „Nőnek-e a zsiráfok az esőben?”, „Tudnak-e az oroszlánok titkot tartani?”, „Mit esznek a dinoszauruszok?” és „Tud-e egy apró zebra napfényt csinálni?”. A hirdetések digitálisan, out-of-home kivitelben és nyomtatott médiában futnak majd, és a globális piacokra szabott integrált marketingcsatornákon keresztül kapnak támogatást. Amikor a gyerekek kezükbe veszik a schleich®-figurákat és -játékkészleteket, képzeletük láthatatlan, varázslatos világokba csöppen. Minden víziló, minden dinoszaurusz, minden nyúl egy izgalmas, folyamatosan fejlődő történet kezdete. Azok a szülők, akik tanúi annak, hogy gyermekeik a kiváló minőségű figurákkal játszanak, tudják, hogy a schleich®-márka több mint egyszerű játék. A schleich® a történetek ihletforrása, amely felébreszti a mesélés örömét. Mindezek a szempontok 2022 júliusától még inkább előtérbe kerülnek. Az egyik legközvetlenebb változás, amely már most belép a piacra, egy merész, modernizált, egyszerűsített logó, amely a játékosság érzését kelti. A gondolatfelhő formáját idéző logó maga is a „Mi lenne, ha?” szellemére utal, amely az új márka középpontjában áll. A márka új szlogenje pedig – where stories begin (ahol történetek születnek) – az új márka lényegének rövid, emlékezetes kifejezése. „A gyerekek mindig új történeteket találnak ki, folyamatosan kísérleteznek, és képzeletükkel felfedezik a világot. Amikor a schleich®-figuráinkkal játszanak, azonnal elragadja őket a saját, privát univerzumuk. Idén nyártól kezdve még láthatóbbá és kézzelfoghatóbbá tesszük márkánknak ezt a magját” – magyarázza Dirk Engehausen, a Schleich GmbH vezérigazgatója. A schleich® meggyőződése, hogy a jó játék 90 százalékban gyermek és tíz százalékban játék. Victoria Sutch, a schleich® márkaátalakítási folyamatát vezető szakember hozzátette: „A gyerekek kíváncsiak, és nap mint nap megkérdőjelezik a környezetüket és a körülöttük zajló eseményeket. Ezt a gondolkodásmódot és kíváncsiságot tükrözzük új márkaértékeinkben. A gyerekek kíváncsiságát egy lépéssel továbbvisszük azáltal, hogy intenzíven játszunk a kérdésekkel: »Mi lenne, ha?« és »Miért ne?«, egy olyan gondolkodásmóddal, amely szélesíti a látóköröket.” A schleich® weboldal is új külsőt kapott 2022 júliusában, a schleich® világszerte meghívja rajongóit, hogy osszák meg saját történeteiket, amelyeket a schleich®-figurákkal és -készletekkel való játék ihletett. Ezt úgy tehetik meg, hogy képeiket #wherestoriesbegin alatt osztják meg az Instagramon vagy a Facebookon. Az új logó és a felfrissített megjelenés bevezetésével párhuzamosan a schleich®-csomagolás is megváltozik. Ahol csak lehet, kerülik a műanyagot, és újrahasznosított és újrahasznosítható anyagokkal helyettesítik. A Schleich GmbH-ról: A Friedrich Schleich által 1935-ben Schwäbisch Gmündben alapított vállalat Németország egyik legnagyobb játékgyártója és a valósághű állatfigurák vezető nemzetközi szállítója. A schleich® által gyártott híres figurákat és készleteket több mint 60 országban értékesítik, és világszerte a gyermekszobák kedvelt darabjaivá váltak. A sváb gyökerekkel rendelkező globális szereplőként a Schleich GmbH ma már forgalmának több mint felét a németországi piacán kívül bonyolítja. A vállalat jelenleg a Partners Group, egy globális magánpiaci befektetési menedzser többségi tulajdonában van. A schleich®-figurák és -játékvilágok tervezése, a gyártási eszközök gyártása, valamint a minőségi és biztonsági vizsgálatok Németországban történnek. Maga a gyártás kis léptékben a cég Schwäbisch Gmünd-i telephelyén történik, a fő termelés külföldi gyártóüzemekben folyik.

Kiemelt partnereink

Szálláskereső
Keresés

Régió

Akció típusa

Hirdetés

© 2004–2022 Feszt-House Kft. | Médiaajánlat | Impresszum