Hírek – ItthonOtthonVan.hu

ItthonOtthonVan.hu

Ma 2018. október 16., kedd, Gál napja van.

Programsoroló

Rovatok

Régiók

Hírek

Egyre több ügyfélszolgálatnál jelennek meg a robotok, chatbotok és egyéb automatizálási technikák. Sokakat foglalkoztat, hogy a mesterséges intelligencia mennyire válthatja ki a humán erőforrásokat, ennek megfelelően október 17–19. között Tapolcán a XIV. Országos ügyfélszolgálati konferencián a szakmai program fókuszában az ember és a gép ellentéte áll.

A mesterséges intelligencia, a robotok, chatbotok és egyéb technológiai újdonságok kerültek az október 17–19. között a tizennegyedik Országos ügyfélszolgálati konferencia fókuszába. Az ember és a gép ellentéte mindenkit érint, de vajon le fogják váltani a gépek az ügyfélszolgálatosokat?
„A robotok, mesterséges intelligencia korát éljük. Ez a fejlődés nagyban megkönnyíti a mindennapi munkavégzést, optimalizálja a folyamatokat. Ennek ellenére sokan tartanak – sőt egyenesen félnek – attól, hogy a gépek miatt veszítik majd el a munkájukat. Hiszem, hogy az, aki tanulni, fejlődni szeretne és szüntelenül törekszik arra, hogy a munkáját tökéletesítse, nincs veszélyben. A tudásvágy, a szorgalom hajtotta kreativitás és a komplex gondolkodás semmilyen géppel nem helyettesíthető. A kulcs tehát abban van, hogy fogékonyak vagyunk-e a változásra, akarunk-e megújulni vagy megelégszünk azzal, ami éppen csak elég? Nem biztos, hogy ugyanaz a megszokott feladat kísér végig minket a következő évtizedekben, de aki dolgozni akar – és itt az akar szó a hangsúlyos – annak mindig lesz munkája, mindig lesz feladata” – véli Lőrincz András, a Protocall 2009 Kft. üzletfejlesztési igazgatója, a XIV. Országos ügyfélszolgálati konferencia társszervezője, aki hozzátette: az esemény mindenkinek szól, akinek fontos az ügyfelek magas szintű kiszolgálása.
Az előadásokból kiderül, hogy a digitalizálódó világban, melyek az emberi erőforrás-gazdálkodás problémái és megoldásai, és hogy változik az ember szerepe, amikor robotok veszik át a feladatok nagy részét.
A konferencián a technológiai újdonságokról épp úgy szó esik majd, mint az emberi oldal mai trendjeiről. Terítékre kerülnek az ügyfélkezelés legújabb módszertanai, kitérve minden olyan témára, ami a színvonalas ügyfélkiszolgálást, a pozitív ügyfélélményt elősegíti, támogatja. Esettanulmányokon, TED-jellegű előadásokon és érdekes kerekasztal-beszélgetéseken interaktív módon ismerkedhetünk meg a szakma új irányaival, lehetőségeivel.
A XIV. Országos ügyfélszolgálati konferenciát Dobó Zoltán, Tapolca polgármestere nyitja meg. Az első napon a téma kormányzati vonatkozásai lesznek napirenden, többek között a NISZ és a NAIH közreműködésével. A korszerű e-közigazgatási megoldások mellett informálódhatunk a GDPR bevezetésének tapasztalatairól, valamint az ügyfélszolgálatok általános trendjeiről. Emellett a résztvevők bepillantást nyerhetnek globálisan működő rendszerek működésébe is a VCC Live Group Zrt. által szervezett kerekasztal-beszélgetésen, melynek érdekessége, hogy a program részeként több ügyfélszolgálat is bejelentkezik a világ különböző pontjairól.
Az esemény fővédnöke Deutsch Tamás európai parlamenti képviselő, aki a digitalizációról tart gondolatébresztő előadást. TED-délután is várja a résztvevőket, majd neves gasztrobloggerek, fine dining étteremtulajdonosokat faggatják arról, hogy számukra mit jelent az ügyfélkezelés, és miben speciális ez a terület.
Dr. Kürti Sándor mesél majd menedzsmenttapasztalatairól, tőle biztos, hogy sokat tanulhatunk. A konferencián konkrét esettanulmányokra is sor kerül. A Provident Pénzügyi Zrt. megmutatja, mennyire fontos a digitalizáció ellenére a személyes kiszolgálás ereje, de lesz szó gamifikációról, felhőalapú megoldásokról, vagy épp a szöveganalitikai eszközök gyakorlati hasznáról. Az Intrum Justitia Zrt. tapasztalatiról hallhatunk a „nehéz” ügyfelek kezelése kapcsán, a Comnica Kft. bemutatja a SmartSMS-ek világát. A konferenciát Jakupcsek Gabriella és Fenyő Iván beszélgetése zárja a kommunikáció erejéről. 

Kiemelt partnereink

Szálláskereső
Keresés

Régió

Akció típusa

Hirdetés

© 2004–2018 Feszt-House Kft. | Médiaajánlat | Impresszum