Hírek – ItthonOtthonVan.hu

ItthonOtthonVan.hu

Ma 2019. május 24., péntek, Eszter napja van.

Rovatok

Régiók

Hírek

A vállalatok számára az online tér kiemelt fontosságú marketingeszköznek számít, hiszen a cég az interneten keresztül tudja bemutatni magát, építeni a márkáját, de ez lehet az elsődleges felülete az értékesítésnek és a partnerek elérésének is. A legtöbben mégis elkövetik azokat a típushibákat, amelyek által akár hiteltelenné is válhatnak.
2019-ben már egyetlen komoly ambíciókkal rendelkező cég sem engedheti meg magának, hogy valamilyen formában ne legyen jelen az interneten. A jó webes megjelenéssel népszerűsíthető a brand és akár a konkurenciával szemben is komoly előnyt lehet szerezni.
Az online felületeken való megjelenésnek ugyanakkor vannak aranyszabályai, amiket nem minden esetben sikerül betartania a cégeknek. Hollókői Nikoletta, a Creative Juice marketingmenedzserének tapasztalatai szerint a vállatok hibáit alapvetően öt pontba lehet sorolni.
„Az egyik leggyakoribb hiba a rosszul felépített webshop, illetve weboldal, gondolok itt a felhasználói felületre és a szövegezésre. Szintén gyakori probléma a rossz minőségű termékképek és -videók használata. Rendkívül zavaró tud lenni, ha egy felvétel kis felbontású, nagyon pixeles vagy épp rossz szögből rögzített. A felhasználók ilyenkor inkább továbbállnak, minthogy megfejtsék, mit is látnak valójában” – magyarázta a szakember.
Harmadik hibaként említette a rossz minőségű reklámkreatívokat. Sokszor találkoznak vele, hogy túl sok a szöveg és az információ, miközben a grafika nem szép és lényegre törő.
„Kifejezetten súlyos malőrnek látjuk az arcukat nélküli működést, amikor sem a brandnek, sem pedig a kampányoknak nincs következetes designfelépítése. Végül, de nem utolsósorban sok hibát látunk az online marketingmegjelenések nem hatékony elosztásában is, ha a kampányokat helytelenül, átgondolatlanul tervezik meg” – fogalmazott a Creative Juice marketingmenedzsere.
Magyarországon jelenleg a cégek elsődleges hirdetési formája a Google Adwords, a Facebook és a hirdetések. Ezzel kapcsolatban Hollókői Nikoletta arról beszélt, a webes hirdetések szerkesztésénél elsősorban arra kell odafigyelni, hogy tükrözze a cég arculatát, legyen minél egyszerűbb, de szép, ergonomikus, valamint következetes a megjelenés. Mindebben egy ügynökség lehet a cégek segítségére.
„Tapasztalataink szerint a nagyvállalatok esetében gyakoribb, hogy ügynökséggel dolgoznak együtt, de elvétve a kis- és középvállalkozások is alkalmazzák ezt a megoldás. Sok esetben hasznos is lehet, mert a munkák színesebbek lesznek, ha nem mindig ugyanaz az ember készíti. Egy ügynökség ráadásul rugalmasabb, gyorsabb és minőségi terméket tud készíteni” – zárta szavait.

Kiemelt partnereink

Szálláskereső
Keresés

Régió

Akció típusa

Hirdetés

© 2004–2019 Feszt-House Kft. | Médiaajánlat | Impresszum