






Magyarországon még egyetlen múzeum sem indított olyan nagyszabású imázskampányt, amilyennel a Magyar Nemzeti Múzeum jelentkezett Budapest közterületein.
Az óriásplakáton és a citylightfelületeken megjelenő elgondolkodtató üzenetek arra hívják fel a figyelmet, hogy a megújuló Magyar Nemzeti Múzeum minden korosztály számára tartalmas szórakozást és eleven élményt ígér. Imázskampány – „A mi történetünk”. Amikor a látogató betér a megújult Magyar Nemzeti Múzeumba, a történetek kifogyhatatlan kincseskamrájába érkezik. Minden kiállítási tárgyhoz különleges történet fűződik, a műtárgyakhoz események, korok, emberek, személyes pillanatok kapcsolódnak. A kampány ezek közül idéz fel néhányat játékos, látványos formában, mely megmozgatja az emberek fantáziáját. Szinvai Dániel illusztrációi segítségével keltjük életre az adott kor szellemiségét és szemléltetjük azt, hogy ezekhez a tárgyakhoz kapcsolódó történetek a mi történetünk. A mi történetünk. • A tárgyak története. • A múzeum mint gyűjtemény története. • Közös múltunk: nemzetünk története. Az imázskampány célja, a vágy felkeltése az érdeklődők számára, hogy minél többet ismerjenek meg a végtelen történetek sokaságából, melyekkel a Magyar Nemzeti Múzeum állandó és időszaki kiállításain találkozhatnak. A Magyar Nemzeti Múzeum megújulása. Az utóbbi időben a Magyar Nemzeti Múzeum sok tekintetben megújult: • A közönség elől eddig elzárt helyek nyíltak meg, ezek közé tartozik a csodálatosan felújított Széchényi-terem, mely a Magyar Nemzeti Múzeum egyik legszebb tere. • Megújultak a múzeum közönségforgalmi terei is; az épületben múzeumshopot, új pénztárat és információspultot, valamint új kávézót alakítottak ki. • A múzeum új arculatot, új logót kapott, melynek központi eleme a magyar királyok koronázási palástja. • A folyamatosan bővülő szolgáltatások egyre több kreatív programot kínálnak kicsiknek és nagyoknak a múzeumban töltött éjszakától kezdve a különféle korokban való kalandozáson át a korhű jelmezben előadott jelenetekkel színesített tárlatvezetésekig. Ennek a megújulási folyamatnak a része, hogy a múzeum új módokon, például imázskampánnyal is igyekszik megszólítani a fiatalokat és a családokat. Remélhetőleg a nagy reklámzajban ezekre a formabontó hirdetésekre a célcsoport tagjai is felfigyelnek. A kreatív koncepció művészi kidolgozása és megvalósítása a Lounge Group érdeme.